FANDOM

Victoria Vanguard
Tauko

Oryginalna nazwa: Zaizen Touko
Drużyna: Raimon, SP Fixers, Drużyna czerwona
Drużyna : gracze z raimona którzy dołączyli później
Pozycja: Pomocnik

Sezon 2

Po raz pierwszy widzimy Victorie w SP Fixers drużynie piłkarskiej utworzonej z tajnych agentów rządowych z Nary.Kapitanem tego zespołu jest właśnie Victoria ponieważ jest córka Premiera Japonii, Stuarda Vanguard. Gdy premier został porwany przez kosmitów, Victoria wyrusza razem z Raimon i walczy z aliea Alademy,by ratować ojca.W Raimon opracowuje nową technikę hissatsu - Idealną Wieżę.
Victoria Vanguard

Victoria w Raimon

Sezon 3

W trzecim sezonie Vitoria wyrusza razem z Suzette na Liscott Island, aby dopingować swoich przyjacioł z Inazuma Japan. Lecz potem staje siędziwne wydarzenie. Victoria i Suzette dostają od tajemniczego człowieka dwie bransoletki. Jednak Victoria, w przeciwieństwie do Suzette, nie zakłada swojej, tylko oddaje ją Celii. Po tym wydarzeniu Celia i Suzette zostają porwane przez anioły i demony. Tori wraz z Inazumą Japan wyrusza na ratunek przyjaciółkom.
Victoria Vanguard

Tori na Liscott Island

Inazuma Eleven GO

W Inazuma Eleven Go widzimy Tori w grze. Pokazano ją w trailerze gry, gdy była zajęta oglądaniem meczu finałowego Raimon w Amano Mikado Stadium.

Ciekawostki

  • Victoria jest pierwszą dziewczyną, która dołączyła do Raimon.
  • Pomimo uczuć, jakie okazała wobec Marka, stwierdziła, że ​​jej związek z nim jest raczej platoniczny.
  • Była pierwszą postacią, która używa technik hissatsu z gier lub sesji treningowych; wykorzystała Wieżę u niektórych chłopców, którzy patrzyli na nią i Silvię, która nie dała żadnych informacji o "Płomiennym Strajku", ale zamiast tego denerwowała się i śmiała się z nich. Oznacza to, że po raz pierwszy hissatsu jest używany poza meczem piłki nożnej.
  • W odcinku 47 Suzette mówi o Victoriii,że lubi Harley'a, ale Victoria jest w jakiś sposób nieświadoma tego, o czym mówi Sue.
  • Z Beta są jedyną dziewczyną, która grała w trzech różnych pozycjach.
  • Jej technika Hissatsu "The Tower" to kalambur jej imienia, ponieważ pierwsze kanji na jej nazwie "Tou" oznacza Tower