FANDOM

Victor Blade
Td
Victor Blade
JP imię Tsurugi Kyousuke
Płeć Mężczyzna
Numer 10 (Napastnik)
Element Ogień
Drużyny Chrono Storm,Raimon GO,Inazuma National Go,Jedenastka Ziemi,Jedenastka Faram Obius
Debiut Anime Odcinek 01 (GO)
Sezon 1 Go

Widzimy go w pierwszym odcinku jak przyszedł do Raimon z misją zniszczenia ich drużyny piłkarskiej. Plany pokrzyżował mu jednak Arion. Był Ziarnem przysłanym z Piątego Sektoru, do którego przyłączył, ponieważ chciał zdobyć pieniądze na operację jego brata, który nie mógł chodzić w wyniku wypadku z dzieciństwa. Dołączył do drużyny pod sam koniec 3 odcinka, żeby dopilnować, aby nie zbuntowali się przeciw Piątemu Sektorowi. Sam jednak to z czasem uczynił. W dzieciństwie z bratem byli fanami Axela Blaze i rozgrył, że to właśnie on jest Cesarzem Piątego Sektoru. Był jednym z pierwszych, którzy dowiedzieli się prawdziwego przyczyny przyłączenia się jego idola, do organizacji. Pod koniec sezonu można zauważyć zmianę jego zachowania wobec reszty drużyny, ze szczególnym naciskiem na kapitanów.

Go chrono stone

Tak jak reszta swojej drużyny, przez zmiany w czasoprzestrzeni, zapomina o miłości do piłki nożnej. W nowej rzeczywistości jego brat może chodzić, ponieważ nigdy nie doszło do wypadku i będąc młodszym wyjechał zagranicę trenować, zostawiając młodszego brata samego. Chce on jednak poświęcić zdrowie i oddać tym samym swoją możliwość gry Victorowi, naprawiając wydarzenia z przeszłości. Plan kończy się powodzeniem, a młody napastnik odzyskuje wspomnienia. Razem z resztą drużyny podróżuje w czasie, żeby zebrać najsilniejszą jedynastkę w historii (Chrono Storm) poprzez Mix-Max.Jednym z nich był on sam dzięki połączeniu swojej mocy z mocą od Okinamy. Został również kapitanem drużyny Jude'a, która została utworzona do walki z Dzieci Drugiego Sektoru.

Go Galaxy

Widzimy jak został wybrany do Reprezentacji Japonii, w której oprócz Ariona i Ricardo, byli sami nowicjusze. Początkowo był do nich ceptycznie nastawiony, ale po dwóch wygranych meczach, zmienił nastawienie. Pomagał w treningach Ibukiemu. Okazuję że nie grali przeciwko innym krajom tylko z kosmitami . Potem zostali Jedenastką Ziemi, ale niestety Victor został porwany przesz księżniczkę, która chciała go poślubić, a na jego miejsce wysłali klona. Pod koniec serii dołącza do drużyny Faram Obius.

TECHNIKI 

​DUSZA

Wilk

​'