FANDOM

Suzette Hartland

Sue
Oryginalna nazwa: Urabe Rika
Drużyna: Osaka Gals , Raimon
Pozycja Atak/Napastnik

Sezon 2

W drugim sezonie Suzette dołącza do klubu z powodu swojej miłości do Erika. Wbrew jego woli nie odstępowała go na krok. Ma własną technikę hissatsu - Różany strzał. Gra na pozycji napastnika. Zastępowała Shawna który miał traumę z powodu braku "doskonałości".
Rija

Suzette w Raimon

Sezon 3

W trzecim sezonie przyjeżdża na Liscott Island razem z Victorią Anguard, by dopingować swoich przyjaciół.Poszła ze swoją towarzyszką do sklepu z pamiątkami, trafiła tam na stoisko dwóch starszych panów, którzy podarowali im w prezencie dwie bransoletki (Victoria oddała swój Celii). Później okazało się, że są Boginiami Nieba i Piekła. Zostały porwane przez drużynę Nieba i Piekła. Ostatecznie zostały uratowane przez swoich przyjaciół.

Ciekawostki

  • Kiedy po raz pierwszy pojawiła się w anime, słuchała "Maji de Kansha!" na jej telefonie.
  • Ma obsesję na punkcie Erika. Z drugiej strony jest też zainteresowana innymi przystojnymi chłopakami (jej zdaniem), takimi jak Edgar Valtinas.
  • Ma najwyższy numer Inazuma w Japan, czyli 728.
  • Również liczby na jej koszulce zaklęcia Naniwa, ponieważ ona jest z Osaki.
  • Suzette nazywa siebie "Królową pola". Odkąd to powiedziała, tak naprawdę stało się to jej przezwisko.

.