FANDOM

Indekss
Hibiki Seigou (響 木 ひ び き 正 せ い ご う) jest trenerem Raimon w pierwszym sezonie. W GO ponownie pojawia się jako przywódca ruchu oporu.

Wygląd

Ma wygląd starego człowieka w serialu. Nosi czarne okulary i granatowe spodnie i koszulę z golen sznurowadłami w centrum. Nosi także białą brodę i czapkę podobną do koloru jego koszuli i spodni. Jego oczy można zobaczyć w odcinku 114. Ma blizny na lewym oku. W GO wygląd jego twarzy jest podobny. Nosi czerwoną czapkę i biały garnitur. W grze, gdy pojawia się w swojej młodej formie, jest bezzębny i ma białe oczy.

Wątek

Inazuma Eleven

Hibiki Seigou był kiedyś bramkarzem i kapitanem drużyny Inazuma Eleven. Teraz jest trenerem Raimona. Jest właścicielem sklepu z makaronem w Inazuma Town (Rairaiken), domu Inazuma Eleven.

Kiedy Natsumi zwolniła trenera Fuyukai, po tym, jak został ujawniony jako szpieg Akademii Królewskiej, został nowym trenerem, ponieważ Endou nalegał, by potrzebował nowego do turnieju Strefy Footballu.

W Łuku Aliea Gakuen podał swoją pozycję trenerowi Hitomiko, myśląc, że będzie dobrym trenerem dla Inazuma Caravan, ale później ujawnił, że pracuje z Aliea Gakuen przez cały czas i dowiedział się, że była używana tylko przez jej ojca. zwabić zespół do walki z Genesis.

Trenował Tobitakę podczas FFI. Podczas FFI cierpiał na choroby serca i miał operację dla niego podczas meczu pomiędzy Inazuma Japan i The Kingdom, a przeżył operację, odwiedził go Endou Daisuke, jego oryginalny trener. Był także trenerem oryginalnego zespołu Raimon Eleven po ceremonii rozdania dyplomów.

Inazuma Eleven GO

W Inazuma Eleven GO, Hibiki po raz pierwszy pojawił się w odcinku 18 w Akademii Królewskiej wraz z poprzednim przewodniczącym i dyrektorem Raimon. To on wyznaczył Kidou na trenera klubu piłkarskiego Akademii Królewskiej. Czekali na przybycie Klubu Piłkarskiego Raimon. Początkowo Endou pomyślał, że Kidou dołączył do Piątego Sektora. Następnie Hibiki i Kudou ujawnili, że zrobili to, aby Piąty sektor pomyślał, że Kidou ich popiera, i że mogą zaplanować, jak zniszczyć Piąty Sektor, nie pozwalając im się martwić. On jest aktualnym przywódcą ruchu oporu. Był także tym, który wyznaczył Kidou na zastępcę trenera i trenera Raimona.

W odcinku 42 widziano go razem z Kudou w finale. W 44 odcinku zdobył najwięcej głosów i został nowym Świętym Cesarzem. Potem pojawia się przemówienie o powrocie prawdziwej piłki nożnej.

W 46 przerywniku gry Inazuma Eleven GO widać, że gdy Raimon wygrał mecz, wygłosił przemówienie na temat piłki nożnej, ponieważ jest teraz nowym Seitei od czasu zwycięstwa w Resistance.

Inazuma Eleven Movie

Został trenerem Raimon

Inazuma Eleven Chou Jigen Dream Match

Został trenerem Najlepszej Inazumy Best Eleven.

Hibiki Seigou (響 木 ひ び き 正 せ い ご う is) jest trenerem Raimon w pierwszym sezonie. W GO ponownie pojawia się jako przywódca ruchu oporu.