FANDOM

Ricardo Di Riggo
Ricardo
Ricardo Di Riggo
JP nazwa Shindou Takuto
Płeć Mężczyzna
Dryżyny Raimon GO,Inazuma National Go,Jedenastka Ziemi,
Numer 9 (Pomocnik}
Kraj Japonia (Ziemia)
Debiut Anime Odcinek 01 (GO)

Sezon 1 Go

W pierwszym sezonie poznajemy go jako kapitana Raimon GO.Pewnego dnia do gimnazjum Raimona przyszedł nikomu nie znany Arion Sherwind.Arion nie mógł znieść wieści że mecze są ustalane.Dodał otuchy Ricardo'wi i reszccie espołów żeby sprzeciwić się Piątemu Sektorowi czyli organizacji która ustala mecze.Ricardo dowiadje się że ma Avatara.Później uczy sięnim posługiwać.Dzięki Avatarowi Riccardo jako kapitan strzelał dużo bramek i udzielał się też w obronie.Jego technika rogrywania Batuty Boga pomogła Raimon'owi dojść ażdo Finału.Niestety Ricardo w meczu półfinałowym z Akademią Arakumo doznał kontuzji i nie mógł zagrać w Finale.Zastąpił go Arion Sherwind.Raimon mimo wszystko i tak wygrali Finał.

Sezon 2

W drugim sezonie porwany zostaje Mark evans trener Raimona.Ricardo i spółka prubują uratować Marka.Za rozkazami dziadka Marka Dawida Evansa każdy z pierwszej jedenastki Raimona miał zrobić Mixi Max.Ricardo przypadł Nobunaga Wódz Samurajów ze starożytnej Japonii.Na drodze staje im ElDorado które później im pomagało oraz Feida.eida to organizacja dzieci drugiego sektora które chcą zapanować nad Światem.Ostatecznie Raimon'owi udało się pokonać Feidę.

Sezon 3 

Gra dla Inazuma National Go i Jedenastki Ziemi

TECHNIKI

​DUSZA

Paw