FANDOM

Ręka Majina
Default2
Ręka Majina
Japońska nazwa 手魔人
Użytkownicy Mark,Tournamu (niebieska),
Typ Światło
Ręka Majina to technika opracowana przez Davida Evansa. Mark długo się jej uczył. Polega na tym, że zawodnik zbiera całą siłę z serca i całego ciała dodatkowo wzmacnia ją półobrotem. W ten sposób powstaje wielki olbrzym zwany Majinem (diabłem) który łączy się z wykonującym go zawodnikiem i gdy bramkarz wystawia rękę do obrony robi to i olbrzym, stąd nazwa Ręka Majina (Ręka Diabła). Pierwszy raz Mark użył tej techniki w ostatnim odcinku pierwszej serii - Narodziny Majina. Grali wtedy w finale Strefy Footballu przeciwko drużynie z Liceum Zeusa. Wtedy dopiero Mark opanował ten ruch. Dzięki temu wygrali finał. Gdyby opanował tę technikę do perfekcji na samym początku meczu lub najlepiej przed nim to zawodnicy Zeusa nie mieli by żadnych szans by strzelić gola. Jednak w drugim sezonie drużyny z Akademii Aliea potrafili ją przełamać bez najmniejszego problemu. Była ona tylko trochę skuteczna w meczu przeciwko Gemini Storm, która jest najsłabszą z drużyn Akademii Aliea. Darren LaChance nauczył się tej techniki poprzez obserwację ruchów Marka. Ostatecznie opanował ją do perfekcji. Jego Majin był niebieski. W Inazumie Eleven GO, Jean Pierr Lapin (Shinsuke) także użył tej techniki.
God Knows vs01:17

God Knows vs. Majin The Hand

full

Default2

Ręka Majina