FANDOM

Prominence

F Prominence
Kapitan:Claude Beacons "Torch/Burn"
Trener:Nope
Formacja: Basic 2

Debiut

Anime: Nope
Manga:Nope

Prominence to jedna z drużyn mistrzowskiej rangi  Aliea Akademii. Ich Kapitanem jest Burn (Dub. Torch). Nawiązali współpracę z Diamond_Dust, tworząc Chaos, bo planowali obalenie Drużyny Gai'a, by ukraść im tytuł "Genesis". Ten zespół nigdy nie grał przeciwko Raimonowi , pomimo, iż sam Burn spotkał się z nimi w trakcie poszukiwania "Płomienniego Napastnika ". Udawał, że to on nim jest, chociaż, jak się później okazało, był nim Axel .

Uniform

Ich strój składa się z białej koszulki z czerwonymi rękawami i fioletowym kamieniem-Najprawodpodobniej Meteorytem Aliea-na piersi. Noszą też ciemnoszare spodenki, czerwone skarpetki i ciemnoszare korki. 

Uniform bramkarza jest ciemnoszary z długimi rękawami, na których widnieją czerwone wzory. On także ma ten sam kamień, co reszta drużyny. Wyposażony jest również w czerwone szorty, białe rękawiczki, fioletowo-białe skarpetki i czerwone korki. Opaska kapitańska Burna jest biała. 

Członkowie

  1. Grant Cook (Grent) (Bramkarz)
  2. Bonnie Sparks (Baller) (Obrońca)
  3. Val Flamewood  (Balcke) (Obrońca)
  4. Sean Ashford (Seats) (Obrońca)
  5. Ben Blowton (Bomber) (Pomocnik/Obrońca)
  6. Ethan Whitering (Heat) (Pomocnik)
  7. Brenda Firequest (Lean) (Pomocnik)
  8. Sam Bournes (Bonitona) (Pomocnik)
  9. Jim Flareson (Sidern) (Pomocnik)
  10. Claude Beacons (Burn/Torch) (Napastnik)(Kapitan)
  11. Nigel August (Neppten) (Pomocnik)

Ciekawostki

  • Ten zespół jest przeciwieństwem Diamond_Dust, nie tylko pod względem koloru strojów i charakterów, ale i atrybutów.
  • Ich zawodnicy są widoczni tylko w Chaosie, ale i tak nie jest to cała drużyna.
  • Jest to jedyny zespół Aliea Akademii , który nie zagrał z Jedenastką Raimona.
  • Ta drużyna tylko się pojawiła W 2 grze Firestorm.