FANDOM

Prawdziwi Królewscy

Tumblr m1cz2bz3Fl1rn8nxzo7 400
Kapitan:Caleb Stonewall
Trener: Ray Dark
Formacja: Strefa śmierci

Debiut:

Anime:037
Manga: Nope.

Prawdziwa Akademia Królewska to drużyna stworzona przez Reya Darka w celu zniszczenia Raimon.Do zwiękrzenia ich sily użył meteorytu Aliea.Ich Kapitanem był Caleb Stonewall.W ich drużynie było też dwóch członków z Królewskich.David Samford oraz Joe King.Do wygrania użyli zakazanych technik stworzonych przez Reya Darka.David użył Królewskiego Pingwina 1.Po trzech udeżeniach ciało przestaje pracować i istnieje możliwość śmierci lub na zawsze stałego ciała.Tak samo z zakazaną techniką hissatsu Kły Lwa,wykonywaną dwa razy przez Joe Kinga.David mimo starań Juda,niestety użył króleskiego Pingwina 1 aż 3 razy i jego ciało przestao działać.

Uniform

Zespół Prawdziwej Akademii królewskiej posiadał takie same stroje jak Akdemia Królewska.Tak jak oni mieli te same koszulki czyli zielone z czerwono-bialym paskiem na rękawach.Spodenki natomiast były czarne z czerwonym paskiem.Strój bramkarza w przeciwieństwie do Akademii Królewskiej,był taki sam jak ten z zawodników grających w polu.

Zawodnicy

1. Joseph "Joe" King (bramkarz)

2.Rowan Beltzer (obrońca)

3.Blade Healen (obrońca)

4.Argie Bargie (obońca)

5.Jikuwa Ryou (obrońca)

6.Eton Messer (pomocnik)

7.Jonah Spark (pomocnik)

8.Sue Sparrow (pomocnik)

9.Riley Jamm (napastnik)

10.Caleb Stonewall (pomocnik)

11.David Samford (napastnik)

12.Jimbo Cellar (bramkarz)

13.Zenn Wildhorse (napastnik)

14.Dawson Little (obrońca)

15.Cosimo Beck (pomocnik)

16.Maston Color (pomocnik)

Mecze

Prawdziwa Akademia Królewska Vs Raimon

W tym meczu Prawdziwi Krolewscy użyli meteoru Aliea aby pokonać Raimon.Użyli też zakazanych technik stworzonych przez Darka.Królewski Pingwin 1 Davida i Kły Lwa Joe'a.Cały zespół raimon próbował kryć davida od piłki by nie użył zakazanej techniki 3 razy w meczu bo mógłby na zawsze uszkodzić swoje ciało lub nawet umrzeć.Raimon miał drugi promlem z bramkarzem Joe.Bo jak Joe użył by 3 razy Kłów Lwa to stało by się to samo co z Davidem.Ostatecznie Shawn strzelił gola tak szybko że Joe nie zdążył użyć Kieł Lwa.Ale Davida nie dało się uchronić i jego ciało przestało działać.Odnowilo mu się dopiero w 3 serii Inazumy Eleven jak grał w reprezentacji Japoni Inazuma Japan.