FANDOM

Paolo Bianchi
Fidio
Paolo Bianchi
JP Imię Fidio Aldena
Pleć Mężczyzna
Numer 10,17 (Napastnik)
Drużyny Orfeusz, Neo Raimon
Element Drewno
Kraj Właochy
Debiut Anime Odcinek 68 (Inazuma Eleven)

Seria 3

W trzeciej serii Inazumy Eleven poznajemy włoskiego chłopca o imieniu Paolo Biachi. Jego pierwsze spotkanie z Markiem, było jak szedł sobie przez ulice z piłką, Mark biegnący za ciężarówką niechcący wytrącił piłkę. Tak się poznali. Paolo okazuję się być vice kapitanem Włoskiej drużyny Orfeusz. Pewnego dnia pojawił się nowy trener Reij Dark pod pseudonimem Mr.K. Chciał on zastąpić jedenastkę Orfeusza na nową drużynę Włoch.Team K. Jednak Paolo nie zgodził się na to i zaproponował mecz, w którym miał walczyć Mark, Jude, Caleb i David .Zastępowali oni czterech poszkodowanych przez Darka zawodników Orfeusza .Orpheus ostatecznie wygrał ten mecz i Mr.K uległ ekipie Włoskiej. Lecz to było zaplanowane by Mark, Jude, Caleb i David nie zdążyli na mecz z Argentyną, który Inazuma Japan przegrała. W meczu Inazuma Japan-Orpheus zakończonym wynikiem 4-3 dla Inazumy Japan, Mark opanował nową technikę hissatsu Wymiarowa Ręka. Paolo obiecał Markowi że spotkają się w finale jednak Orpheus nie mógł w nim zagrać bo przegrał z Małym Gigantem 8 do 0. Smutny Paolo musiał opuścić Liscott Island, ale dalej utrzymywał kontakt z jego nowy przyjacielem Markiem.

TECHNIKI