FANDOM

Osaka gals 

Title pic of IE 40 HQ
Kapitan: 

Suzette Hartland

Trener: Nope
Formacja: Basic 2

Debiut

Anime: 040
Manga: Nope

Osaka Gals jest to drużyna dziewczyn jako jedyną w całej Inazuma Eleven. Zagrali mecz z Raimon'em jednak przegrali. Później ich kapitan Suzette Hartland przeszła na stronę Drużyny Raimon'a.

Strój

Standardowa koszulka drużynowa to szaro-purpurowa koszulka z różowymi i fioletowymi rękawami. Symbol drużyny znajduje się w górnej lewej części koszulki. Oprócz bramkarza, członkowie drużyny Osaka noszą krótkie koszule, które mają ten sam wzór co rękawy na krótkich spodenkach, które są w kolorze białym. Skarpetki są ciemne, szaro-purpurowe, z dwoma białymi paskami na górze. Buty są białe z jasnofioletowym wzorem. Bramkarz nosi ciemnofioletową koszulę z długimi rękawami i jasnymi, fioletowymi rękawami, przy czym mankiety są nieco ciemniejsze. Skarpetki bramkarza są białe, a niewielka część ma kolor szaro-niebieski. Ich szorty są jasno-purpurowe z białymi podszewkami, skarpetki są całkowicie ciemnoniebieskie, a czarne z białymi wzorami. Tutaj symbol drużyny znajduje się na prawej kości ramiennej. Opaska kapitana ma kolor zielony.

Zawodnicy

  1. Daisy Fields (GK)
  2. Alexia Sand (DF)
  3. Hellen Hearth (DF)
  4. Rose Pinkpetal (DF)
  5. Esther Greenland (DF)
  6. Bela Bluebells (MF)
  7. Natalie Sunrise (MF)
  8. Hillary Bush (MF)
  9. Mary Moor (MF)
  10. Suzette Hartland (FW/Kapitan)
  11. Lilly Willow (FW)
  12. Dell Closeout (GK)
  13. Amy Spires (DF)
  14. Peony Cash (MF)
  15. Gayle Revel (MF)
  16. Janine Brook (GK)

Ciekawstki

  • To jedna z niewielu drużyn, które mają dwóch rezerwowych bramkarzy.
  • Jedyna dziewczęca drużyna w Inazumie Eleven