FANDOM

Nelly Raimon (Jap. 雷門 夏未/円堂 夏未 - Raimon Natsumi/Endou Natsumi) Jest jedną z głównych bohaterek anime Inazuma Eleven, córką dyrektora Gimnazjum Raimona oraz menedżerką Klubu Piłkarskiego o tej samej nazwie.

Wygląd

Raimon-Natsumi

Nelly w mundurku szkolnym.

Nelly posiada długie oraz falowane włosy w kolorze brązowo-rudym. Jej grzywka rozdziela się na pół łącząc z włosami. Dziewczyna ma również oczy w tym samym kolorze co włosy. Jej szkolny mundurek składa się z kremowej koszuli z bordową wstążka na środku, bordową plisowaną spódnicą, fioletowymi podkolanówkami i niebieskimi butami. Jej szkolny mundurek nie co różni się od tego, który noszą Silvia oraz Celia jednak jest to spowodowane jej wysokim stanowiskiem. Nelly czasami nosi dres w kolorze różowym podobny do tego co nosi Silvia. W sezonie 3 często widuje się ją w jasnoniebieskiej koszuli, krótkimi niebieskimi dżinsami i różowym szalikiem związanym na szyi i brązowych kozakach. Nelly w tym zestawieniu często nosi torebkę w kolorze beżu, a kilka razy widziano ją w białych okularach przeciwsłonecznych.
Natsumi finding Endou Daisuke

Nelly w stroju z Sezonu 3.

Osobowość

Nelly wydaje się być bardzo opanowana oraz spokojna. Zawsze jest chętna do pomocy, ale nie lubi brudzić sobie rąk. Pokazała to przy pomocy z Gimnazjum Raimona, Małym Gigantem i Inazumy Japan. Jest najbardziej rozwiniętą postacią żeńską w serii 1. Zmieniła swój charakter z każdym sezonem głównie dzięki Markowi.

Sezon 1

Nelly na początku wydaje być przeciwna klubowi piłkarskiemu. Uważa, że jest on stratą czasu jak i pieniędzy. Nie ma nic przeciwko rozwiązaniu klubu. Często mówi, że jeśli Raimon przegra mecz i tym samym zniszczy dobre imię szkoły klub zostanie rozwiązany. Po kliku wygranych meczach zauważa ogromny potencjał w drużynie i tym samym zostaje trzecim menedżerem zaraz po Silvii i Celii. Nie jest dobra w pracach domowych i gotowaniu więc Silvia i Celia zawsze starają się ją czegoś nauczyć.

Sezon 2

W 2 sezonie Nelly śledzi drużynę w karawanie Inazuma Caravan w łuku Aliea Gakuen. Nelly prosi ojca, aby zawsze pomagał zespołowi. To ona poprosiła Trenera Aquilina 'Lina' Schiller, aby znów pozwoliła Axelowi grać w drużynie, aby przekonać się, że Trener Lina na to nie pozwoli. W tym sezonie zostały również ukazane jej uczucia do Marka.

Sezon 3

W sezonie 3 bardzo rzadko możemy ujrzeć Nelly. W odcinku 68 dziewczyna rozmawiając z Markiem mówi mu, że wyjeżdża na studia za granicę i nie może być już Menedżerką Raimon. Później okazało się, że Nelly udała się na Wyspę Liocott, nie aby studiować, ale żeby zbadać sprawę Davida Evansa. Pojawiła się później w odcinku 107, aby odwiedzić zespół, a w odcinku 108 rozmawia o legendarnych kluczach anioła i demona, które nosiły Celia i Suzette. W odcinku 111 powiedziała Markowi, że może nie być w stanie wrócić jako menadżer Raimona, ponieważ wciąż miała "niedokończoną sprawę". Później okazuje się, że jest teraz menedżerem Małego Giganta, nieznanym Inazumie Japan zespołowi, ponieważ trenerem był David Evans (którego wszyscy mieli za martwego) i chciała zmierzyć się z Inazuma Japan na szczycie świata, by walczyć o miejsce najsilniejsze na świecie. Podczas meczu Inazuma Japan z drużyną Garshield pomogła Inazumie Japan znaleźć sposób, aby z nimi wygrać. Została również poproszona o powrót do Inazuma Japan przez Davida przed meczem z Małym Gigantem, aby pomóc Inazumie Japan jako ich drużynowemu operatorowi. Kiedy chciała wrócić na pozycję menedżera w Inazuma Japan, prawie nikt nie pozwolił jej wrócić, a Caleb skomentował: "Czy pozwalasz wrócić komuś kto tak łatwo zmienia strony?". Jednak Mark był tym, który czekał na jej powrót. Uścisnęli sobie ręce, co również sprawiło, że wszyscy zaakceptowali ją jako swojego menedżera. Kibicowała Inazumie Japan, a także Markowi, aby wygrał z Małymi Gigantami. Po zakończeniu meczu wszyscy udali się z powrotem do Japonii, aby przygotować się do ukończenia szkoły. Nelly była pierwszą, która ukończyła studia, odkąd jest córką przewodniczącego, ona także popłakała się jak inni, gdy Mark skończył studia. Zostało ujawnione przez Marka, że ten mecz był jej pomysłem. Była szczęśliwa, że ​​wszyscy w Raimon cieszą się z tego meczu. Na koniec powiedziała Markowi, by po raz ostatni wypowiedział wszystkim uwagę jako kapitan.

Inazuma Eleven GO

Raimon Natsumi Adult GO 41

Dorosła Nelly w serii GO!.

Jest żoną Marka Evansa. Zadebiutowała w odcinku 18, kiedy Arion odwiedził dom Evansów. Okazało się, że Nelly nadal okropnie gotuje i ma tendencję do gotowania dużej ilości jedzenia. Nelly zdaje się nie zwracać uwagi na to, że wciąż źle gotuje z powodu tego, że gdy Arion smakował jej jedzenie, jego twarz stała się "niebieska", ponieważ jedzenie było zbyt słone. Mark i Arion skończyli jeść wszystko, co ugotowała Nelly, żeby dziewczynie nie było smutno. Okazało się, że w przeciwieństwie do swojego męża znała ruch oporu. W odcinku 24 jej mąż rozmawia z nią o tym, że Ishido Shuuji to rzeczywiście Axel Blaze. Nelly pociesza Marka, przygotowując kolejny posiłek, choć znowu jedzenie nie było dobre, a jej mąż nie miał innego wyboru i musiał je zjeść. W odcinku 41 widziana jest rozmawia z Silvią, gdy Raimon miał zagrać w finałowym meczu na Holy Road. W odcinku 44 pod koniec, kiedy Raimon wygrał mecz, ona razem z Silvią były naprawdę szczęśliwe z powodu zwycięstwa Raimona. W odcinku 46 jest wymieniona wraz z Silvią i Celią w programie. W odcinku 47 Nelly pojawia się w retrospekcji, kiedy była jeszcze młoda.

Ciekawostki

  • Podobnie jak inne menedżerki, jej nazwa pochodzi od jednej z czterech pór roku: Natsu (夏) oznacza lato.
  • Nelly nienawidzi nosić stroju kelnerki. (Możemy zauważyć to w odcinku 9 "Nadchodzi Willy!")
  • Nelly pomimo sporego upływu czasu nadal źle gotuje.
  • Od początku serii dziewczynie podoba się Mark.
  • Nelly jest najbardziej rozwiniętą postacią żeńską.
  • Nelly oficjalnie poślubiła Marka w anime chociaż istnieją dwie żony Marka w grze Inazuma Eleven GO: Camellia w wersji Dark i Nelly w wersji Shine.
  • Mimo, że jest już żoną Marka w GO, wciąż nazywa go "Endou-kun".
  • Nelly woli gotować więcej jedzenia, niż postarać się nad jego jakością w GO.
  • W GO Widziano jak Tenma i Mark udają, że smakują jej jedzenie.
  • W Inazuma Eleven GO Strikers 2013, jeśli Nelly porozmawia z Markiem w klubie, serce zaczyna się z niej wydobywać, zamiast zwykłych nut, które pojawiają się, gdy ktoś jest szczęśliwy.
  • Urodziny obchodzi 25 kwietnia.