FANDOM

Nathan Swift

Nathan w barwach Inazuma Japan

Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Pozycja Obrońca
Pomocnik
Napastnik
Numer 2 (Raimon)
(Inazuma Legend Japan)
(Inazuma Best Eleven)
10 (Dark Emperors)
22 (Raimon (GO) – w filmie)
Żywioł Wiatr
Drużyny Raimon
Inazuma National
Dark Emperors
Inazuma Japan
Debiut (anime) Odcinek 1: "Zagrajmy w piłkę"
Odcinek 43: "Ostatnia bitwa" (GO)
Debiut (gra) Inazuma Eleven
Inazuma Eleven GO
Głos aktora japońskiego Yuka Nishigaki
Głos aktora polskiego Maksymilian Rogacki

Nathan Swift jest jednym z najważniejszych bohaterów drugoplanowych, a także zalicza się do najbliższych przyjaciół Marka. Swoją przygodę ze sportem rozpoczął w klubie lekkoatletycznym, gdzie był sprinterem. Będąc najszybszym zawodnikiem w drużynie Raimona, stał się cenną podporą zespołu. Na początku grał na pozycji obrońcy.

Wygląd

Nathan ma proste włosy koloru akwamaryny, które za pomocą czerwonej gumki wiąże w koński ogon.

Sezon 1

W pierwszym sezonie widzimy go na początku Jako uczeń w gimnazjum Raimona, Nathan został zapytany przez Marka, czy nie chciałby dołączyć do drużyny piłkarskiej by zagrać z drużyną Królewskich, ponieważ brakowało im graczy. Na początku powiedział, że się zastanowi, lecz gdy zobaczył Marka, gdy trenuje w samotności, zdecydował dołączyć. Podczas meczu przeraził się stylem gry Królewskich. Gdy Raimon grał z Jedenastką Inazumy, Nathan nauczył się razem z Axelem Blaze hissatsu Ognisty Kogut. Akurat przed meczem z gimnazjum Shuriken, musiał zadecydować, czy chcę grać w piłkę.

Sezon 2

Sezon drugi jest oparty na kosmitach. Nathan w pierwszym meczu zaczynał wątpić w swoje umiejętności bo rywale byli od niego szybsi dziesięciokrotnie. Po rozmowie z Markiem odszedł od Raimona.Już po wygranie i przegonieniu przez Raimon kosmitów pojawił się nowy problem. Przyjaciele którzy w czasie przygody doznały kontuzji lub zniechęciły się postanowili się zemścić za zapomnienie o nich i zastąpienie nich. Wzięli meteor Aliea którzy mieli kosmici i dodawał im siły. Zorganizowano mecz a mściciele nazywały się dark Emperores, których kapitanym był Nathan, co ciekawe grał na pozycji napastnika. Miał świetną technikę i szybkość. Ale ważna i wzruszająca przemowa Marka odmieniła ich i Meteor przestał działać .Nathan i reszta przyjaciół znowu byli szczęśliwi i dokończyli mecz, tylko bez trosk i gniewów a zwłaszcza meteoru aliea. To był przyjacielski i szczęśliwy mecz. Na tym zakończyła się seria druga.

Sezon 3

Seria trzecia to już Inazuma Japan a Nathan odgrywa tam bardzo ważną role bo jest wice-kapitanem Japonii. Najszybszy z całego zespołu Nathan w reprezentacji gra jako skrzydłowy pomocnik. W Japoni przydałby się jakiś szybki skrzydłowy a nim właśnie został Nathan.Nasz szybki zawodnik opanował podczas turnieju Taniec Boga Wiatru to technika hissatsu stworzona przez niego. Taniec Boga Wiatru jest techniką wyłącznie używanej przy dryblingu Nathan wygrał mistrzostwa na Liocott Island razem ze swoimi przyjaciółmi.

Trzeba przyznać że Nathan jest bardzo uniwersalnym zawodnikiem ponieważ w pierwszej serii grał jako obrońca,pod końec drugiej jako napastnik a w trzeciej jako pomocnik.Przez wszystkie trzy sezony ewolułował i stał się świetnym piłkarzem prawie tak dobrym jak Jude czy Axel.

Hissatsu