FANDOM

Maxwell Carson
Max
JP imię Matsuno
JP nazwisko Kuusuke
Dub imię Maxwell "Max" Carson
Reszta
Pozycja  (Pomocnik)
Numer  9,8
Drużyny Raimon,Dark Emperors,Inazuma National(w 68 odcinku)

Sezon 1

Maxresdefault

Max w uniformie Raimona.

Max jest jednym z najlepszych szkolnych sportowców. Udziela się w wielu klubach sportowych. Wstąpił do Raimona, by wspomóc ich swoją wytrzymałością i sprawnością fizyczną. Dołączył do nich, gdy zobaczył jeden z plakatów Marka, w których umieszczona została prośba o wspomożenie klubu, gdyż brakuje im członków.

Sezon 2

On i większość członków klubu Raimona, zostali wysłani do szpitala z powodu obrażeń, których dostali podczas ataku na Gimnazjum Umbrella. dokonanego przez Gemini storm. Bezradnosć i uczucie słabości wykorzystał wtedy Godric Wyles,  przekazując jemu i innym poszkodowanym kawałek meteorytu Aliea. Omamiony złudną mocą kamienia, dołączył do Dark Emperors, by pozyskać tą siłę. Jako pierwszych przeciwników wybrali sobie właśnie Jedenastkę Inazumy. Gdy walczyli, on i Steve Grimm pokazali swoją nową technikę, Revolution V, uświadamiając naszym bohaterom, iż pokonanie ich jest praktycznie niemożliwe. Drużyna nie poddawała się, a Mark Evans w końcu był wstanie ich odmienić i pokazać, że to, co robili było złe.
Tumblr mlvzd2n3Wo1rw47iyo1 500

Max, Steve i Jim wyjęci spod uroku meteorytu Aliea.

A Frra0CMAANToA

Maxwell po spotkaniu z Gemini Storm

Sezon 3

Był jednym z dwudziestu dwóch kandydatów do drużyny narodowej. Umieszczono go podczas podziału do Inazumy Japan A, a była to drużyna kierowana przez Evansa. Mecz miał pokazać ich umiejętności tak, by ich nowy trener mógł wybrać najsilniejszą szesnastkę. Podczas meczu podał do Xaviera, który

MAX IJA

Carson w Inazuma Japan A.

strzelił pierszą bramkę, jednak Max nie został wybrany. Później, podczas meczu stary Raimon Vs Nowy Raimon pokazał, iż jego umiejętności są lepsze od ostatniego starcia. Był w stanie ograć Austin hobbes.

TECHNIKI:

Ogień Krzyżowy (stara inazuma)