FANDOM

Mechatronik

SennouM
Kapitan:

Thomas Feldt

Trener:

ThomasThommo

Formacja:

442 Grid

Debiut

Anime:007
Manga: Rodział 11

Zawodnicy

Nr.1 Thomas Feldt (Sugimori Takeshi) (GK/Kapitan)                                                           
Mikage Sennou's Emblem

Nr.2 Harry Leading (Hiroyama Yuu) (DF)

Nr.3 Terry Stronger (Tsuyoshi Hanaoka) (DF)

Nr.4 Philip Marvel (Murobushi Kyou) (DF)                   

Nr.5 Noel Good (Inada Nori) (DF)                                          
Mikage Sennou

Nr.6 Tyron Rock (Terakawa Iwao) (MF)

Nr.7 Francis Tell (Fujimaru Kei) (MF)

Nr.8 Samuel Buster (Sangou Baku) (MF)

Nr. 9 Jonathan Seller (Yamagishi Seri) (FW)

Nr.10 Victor Kind (Oobe Shin) (MF)

Nr.11 Neil Turner(Shimozuru Arata) (FW)

Mechatronicy to drużyna bardzo zawansowana technologicznie . Robią oni na swoich treningach symulacje z drużyną z którą mają grać.

Ich Kapitanem jest bramkarz Thomas Feldt.Był jednym z najlepszych bramkarzy turnieju.

Takeshi Sugimori

Mecze

Mechatronik Vs Raimon

Mecz z RAIMONEM rozpoczął się dla nich korzystnie dzięki symulacją meczy, z których dowiedzieli sie o ich zdolnościach przez co mogli przewidzieć każdy ruch RAIMONA. Każdy strzał oddany przez raimon został z łatwością zatrzymane przez jednego z najlepszych bramkarzy Thomasa Feldta obie drużyny walczą zaciekle, ale po wielu zaciekłych strzałach kapitan mechatroników zdaje sobie sprawę, że RAIMON jest o wiele silniejsi niż na symulacjach.

Pierwszą bramkę mechatronik zdobył zaciętą akcją trzech napastnikowi, obejmując prowadzenie 1-0 z korzyścią dla nich. Nagle zaczynają grać na czas i przetrzymują piłkę aż do gwizdka konczącego pierwszą połowę. Drugą połowe zaczyma RAIMON, a mechatronik dostaje straszne polecenie ma zniszczyć drużyne przeciwnika, kapitan odmówił w tym czasie kapitan RAIMON Mark Evans wybiega z bramki i przechodzi przes obrońców i strzela jednak bramkarz Mechatroników obronił strzał nie może zrozumieć czemu to zrobił wtedy Mark tłumaczy, że w piłce nożnej trzeba strzelić bramkę, bo to własnie oto w niej chodzi i właśnie tak powinno sie grać nagle kapitan Thomas zaczyna wydawać rozkazy i Mechatronicy zaczynają atakować bramkę RAIMONA przez co Raimon cały czas jest w defensywie, gdy Mechatronicy znów rozpoczynają z rożnego Mark wybiega z bramki i razem z Axelem napastnikiem RAIMONA strzela gola za pomocą techniki Inazuma 1 wyrównując tym wynik 1-1 po czym zaczyna sie zażarta walka miedzy obiema drużynami lecz RAIMON szybko odbiera piłkę przeciwnikowi i strzela bramkę za pomocą "Smoczego Tornada" zaskakując Mechatroników i wychodząc na prowadzenie 2-1 niespodziewanie trener Mechatroników odchodzi z boiska a cała drużyna traci wiarę w siebie ale kapitan Thomas Feldt podnosi ich na duchu zaczynają atakować zaciekle bramkę Raimona, gdy Axel  chce wyprowadzić strzał "Ogniste Tornado" blokuje go Neil i razem z Axelem upada na ziemie z hukiem kapitan Thomas Feldt widząc to wybiega z bramki mija wszystkich zawodników RAIMON i strzela jednak Mark broni to za pomocą Boskiej Ręki parę sekund przed końcem gwizdka RAIMON wygrywa 2-1 i przechodzi do półfinału Strefy Footballu.