FANDOM

Jude Sharp
Jag
Jude Sharp
JP imię Kidou Yuuto
Płeć Mężczyzna
Pozycja Pomocnik,Napastnik
Numer 10,14,24
Element Wiatr
Drużyny Raimon,Inazuma National Go,Akademia Królewska
Debiut Anime Odcinek 01 (Inazuma Eleven)

Informacje

Jude Sharp (jap. 鬼道 有人Yūto Kidō?)- jeden z głównych protagonistów w serii Inazuma Eleven. Jest byłym kapitanem i pomocnikiem Akademii Królewskiej, później gra Gimnazjum Raimona i w Inazuma Japan. W Inazuma Eleven GO jest trenerem Akademii Królewskiej, a potem Raimona i El Dorado Team 03. W filmie Inazuma Eleven Go vs Danball Senki W jest graczem Inazumy Legendarnej Japonii.

Jest genialnym strategiem. Ma bardzo bogatą wiedzę na temat piłki nożnej, prawdopodobnie nie ma zawodnika , o którym nie słyszał. Jest bardzo troskliwy o swoją siostre Celię, w czym przypomina nieco Axel'a Blaze.

Rodzina

2769728 1338982560594

Jude i Celia

Kiedy Jude i Celia byli małymi dziećmi, ich rodzice zginęli w katastrofie lotniczej a jedyną pamiątką, która pozostała po ich biologicznym Ojcu, to stary Magazyn Piłkarski. Młodsza siostra Celia Hills, oraz Jude trafili do Domu Dziecka. Znaleźli się w dwóch różnych rodzinach. Jude zawarł układ ze swoim przybranym ojcem, że jeśli wygra 3 razy pod rząd zawody Strefy Futbolu to Celia trafi do jego rodziny, lecz jeśli przegra to na zawsze opuści rodzinę Sharpów. Jude powiedział o tym dziewczynie po zakończeniu półfinału, ale Celia nie chciała z nim zamieszkać, bo mimo swojej miłości do brata, jest jej dobrze w tej rodzinie.Pomimo przegranej, przybrany ojciec Jude'a był gotów dotrzymać swej części umowy. Zrozumiał też, jak wielkim błędem było powierzenie wychowywania Jude'a Ray'owi Dark'owi.

Drużyna

Na samym początku był kapitanem Akademii Królewskiej, lecz po przegranej z Zeusem dołączył do Szkoły Raimona.

W trzeciej serii gra w Inazuma Japan. W filmie Crossover, Inazuma Eleven GO vs Danball Senki W grał w Inazumie Legendzie Japonii.

Techniki hissatsu:

Wygląd

Czasami mamy okazję oglądać Jude'a w zwykłych ubraniach - zazwyczaj nosi czarną bluzkę z dekoltem w szpic i szare spodnie, do tego czerwono-białą wiatrówkę. Sporadycznie pokazuje się w mundurku szkoły Raimona.

Jude nosi gogle na oczach. Często w grze ma pelerynę. W Akademii była koloru czerwonego, a w Raimonie niebieskiego. Ma czerwone oczy. Widać je w wspomnieniach z jego dzieciństwa i w niektórych ujęciach przez gogle. W serii GO jego włosy są dłuższe i ma inne gogle. Mają one zielone szkła. Jest także inaczej ubrany- nie nosi peleryny tylko garnitur.

Obrazy