FANDOM

Jack Walldside
Jack k
Jack Walldside
JP imię Kabeyama Heigorou
Płeć Mężczyzna
Pozycja Obrońca
Numer 3
Element Ziemia
Drużyny Raimon,Inazuma National,new inazuma best eleven,inazuma legend japan ,czerwony zespół
Debiut Anime Odcinek 01 (Inazuma Eleven)

Sezon 1

W pierwszym sezonie Jack jest jednym z pierwszych zawodników w klubie. Gra na pozycji środkowego obrońcy. Jack był bardzo strachliwym i bojaźliwym graczem Raimon. Dowód na to jest prosty. Ma lęk wysokości, który pomogli mu go przełamać jego przyjaciele. Był bardzo mocnym obrońcą.

Sezon 2

W sezonie drugim Jack pomaga swoim przyjaciołom walczyć z kosmitami. Bardzo spisał się w Raimon. Można wspomnieć że Scoot [kogure] często stał bądź siedział na nim. Obaj wydawali się dobrze dogadywać i współpracować.

Sezon 3

Jack w sezonie trzecim grał w reprezentacji Japoni - Inazuma Japan. Tam stworzył technikę niemalże nie do przejścia. Zwała się ona Góra. W finale przyjął na siebie jeden z strzałów Małego Giganta (jednak nie doznał aż takich obrażeń jak Kevin). Nie mógł uwierzyć że wygrali finał ale cieszył się razem z wszystkimi. Płakał kiedy niektórzy odchodzili z gimnazjum m.in.: Mark, Axel, Nelly, Silvia, Jude, Yamino Kageto, Jin kageno, Max, Kevin.

==
Ciekawostki ==

  • Ma młodszego brata, który już w pierwszym sezonie w meczu z Dzikimi dopingował Jack'owi i jego drużynie.

TECHNIKI

Obronne:

  • Mur
  • Góra
  • Mur (wersja wykonywana przez dorosłego Jack'a)

Atakujące: