FANDOM

Erick Eagle
Erick w Raimon
Added by Inazuma001
JP imię Kazuya
JP nazwisko Ichinose
Dub imię Erick Eagle
Reszta
Pozycja  (Pomocnik)
Numer 16,7
Drużyny Raimon,Unicorn

Sezon 1

W pierwszym sezonie Erik przyjechał do Japoni z Ameryki by zagrać w Raimon. Kiedy widzą go Bobby i Silvia są bardzo zdziwieni przyjazdem swojego najlepszego przyjaciela, gdyż myśleli, że Erik zmarł w wypadku samochodowym. Erik nauczył Bobby'ego i Marka techniki hissatsu Trój-pegaza, który podczas meczu z Liceum Kirkwooda ewoluował w Trój-Feniksa. Erik był pomocnikiem rozgrywającym i razem z Judem Sharpem tworzyli idealny środek pola.

Sezon 2

W drugim sezonie Kazuya walczy z kosmitami i to właśnie dzięki meczom z Aliea Academią opracował swoją nową technikę Spirala Strzału.Ten okres Erik nie zaliczył do udanych, ponieważ przyczepiła się do niego Suzette Hartland obsesyjna wielbicielka Erika, która nie dawała mu spokoju.

Erick w unicorm

Erik w Unicorn

Sezon 3

W trzecim sezonie Erik grał w Unicorn. Był znany jako najbardziej utalentowany gracz mistrzostw. Miał grać ostatni jego mecz ze swoimi przyjaciółmi z Japoni Inazumą Japan. Ostatni, ponieważ choroba Erika (z dzieciństwa jak potrącił go samochód) wróciła. I tak mecz z Japonią był ryzykowny dla jego zdrowia, gdyż lekarze zalecali mu natychmiastową operacje, ale Erik nie był typem gościa, który się poddaje i boi. Nawet Bobby odradzał mu gry z Japonią lecz gdy zdał sobie sprawę, że nie może go zatrzymać mogł jedynie walczyć aby ostatni mecz Erika był meczem wygranym. Ostatecznie Erik przegrał z Inazumą Japan wynikiem 4 do 3.

TECHNIKI: