FANDOM

Erick Eagle
Erick w Raimon
Added by Inazuma001
JP imię Kazuya
JP nazwisko Ichinose
Dub imię Erick Eagle
Reszta
Pozycja  (Pomocnik)
Numer 16,7
Drużyny Raimon,Unicorn

Sezon 1

W pierwszym sezonie Erik przyjechał do Japoni a Ameryki by zagrać w Raimon.Kiedy widzi go Bobby i Silvia są bardzo zdziwieni przyjazdem swojego najlepszego przyjaciela gdyż myśleli że Erik zmarł w wypadku samochodowym.Erik nauczył Bobby'ego i Marka techniki hissatsu Trój-pegaza, który podczas meczu z Liceum Kirkwooda ewoluował w Trój-Feniksa. Erik był pomocnikiem rozgrywającym i razem z Judem Sharpem tworzyli idealny Srodek pola.

Sezon 2

W drugim sezonie Kazuya walczy z kosmitami i to właśnie dzięki meczom z Aliea Academią opracował nową tchnikę Spirala Strzału.Ten okres Erik nie zaliczył do udanych, ponieważ przyczepiła się do niego Suzette Hartland obsesyjna wielbicielka Erika, która nie dawała mu spokoju.

Erick w unicorm

Erik w Unicorn

Sezon 3

W trzecim sezonie Erik grał w Unicorn.Był znany jako najbardziej utalentowany gracz mistrzostw.Miał grać ostatni jego mecz ze swoimi przyjaciółmi z Japoni Inazumą Japan .Ostatni ponieważ choroba Erika (z dzieciństwa jak potrącił go samochód) wróciła. I tak mecz z Japonią był ryzykowny dla jego zdrowia gdyż lekarze zalecali mu natychmiastową operacje,ale Erik nie był typem gościa który się poddaje i boi. Nawet Bobby odradzał mu gry z Japonią lecz gdy zdał sobie sprawe że nie może go zatrzymać mogł jedynie walczyć aby ostatni mecz Erika był meczem wygranym. Ostatecznie Erik przegrał z Inazumą japan wynikiem 4 do 3.

TECHNIKI: