FANDOM

Epsilon

Epsilon
Kapitan:

Dave Quagmire "Dvalin"

Formacja: Epsilon

Debiut

Anime:035
Manga:Nope

Epsilon to drużyna z Akademi Aliea. Ich mecz z Raimonem skończył się porażką Raimona. Epsilon uważał się za najlepszą drużynę z Akademi Aliea, kapitanem Epsilonu był Desarm.

Uniform

Uniform zespołu są czerwone kombinezony z ciemno szarymi smugami na rękawach i klatce piersiowej, do samych kolan, noszą również jasnoszary pas wokół talii. Kula u facetów znajduje się w środku klatki piersiowej, a dziewczyny mają ją mniejszą i jest wyżej położona. Niebieska kula jest otoczona czterema, niebieskimi pasmami. Uniform kobiety jest bardzo podobny, ale jest dłuższy (aż do stóp) .Uniform bramkarza jest ciemno szary, a nie czerwony, pasma są ​​lekko fioletowe i ma długie rękawy i rękawice.

Zawodnicy

1. Saginuma Osamu "Desarm" (Bramkarz/Kapitan/Napastnik)
Epsilon Kai

jako Zaawansowany Epsilon

2. Hiruma Kenichi "Kenvil" (Obrońca)

3. Morino Rumi "Mole" (Obrońca)

4. Hatou Torahiko "Fadora" (Obrońca)

5. Tanba Taiji "Titan" (Obrońca)

6. Murata Keisuke "Keison" (Pomocnik)

7. Kuri Fuuko "Crypto" (Pomocnik)

8. Mureta Hachirou "Swarm" (Pomocnik)

9. Sumeragi Maki "Maquia" (Napastnik)

10. Mutou Satoshi "Metron" (Pomocnik)

11. Segata Ryuuichirou "Zel" (Napastnik)

Mecze

Epsilon Vs Raimon

Pierwszy mecz między tymi drużynami nie został dokończony, kapitan Epsilonu, Desarm dał Raimonowi 10 dni na przygotowanie się do meczu. W zasadzie według odcinka 41, mecz zakończył się remisem.

Zaawansowany Epsilon Vs Raimon

Mecz ten był bardzo trudny dla Fubukiego, który za wszelką cene chciał strzelić Desarmowi, Raimon był bliski przegranej lecz w odpowiedniej chwili zjawił się Axel Blaze, który uratował Raimon swoją nową techniką. Mecz skończył się 2 - 1 dla Raimona.