FANDOM

David Samford (Sakuma Jirou 佐久間 次郎) to członek klubu piłkarskiego KrólewskichPrawdziwej Akademii Królewskiej, a później Inazuma Japan

Techniki

Informacje

W drugim sezonie, David używa zakazanej techniki Królewskie Pingwiny nr 1, przez co później ma złamaną nogę. Podczas trzeciego sezonu zaś, był jednym z potencjalnych zawodników  Inazumy Japan, lecz dostał się dopiero wtedy, gdy Shawn Froste złamał nogę, a Janus odszedł.

W GO! jest trenerem-asystentem w Akademii Królewskiej(GO) i jest członkiem ruchu oporu .
Inazuma Eleven - Królewski Pingwin Nr

Inazuma Eleven - Królewski Pingwin Nr. 1

Wygląd

Ma jasne, cyjanowe włosy, śniadą cerę i czerwono-pomarańczowe oczy, z czego jedne przykryte jest przepaską. 

W Prawdziwej Akademii Królewskiej jego włosy są nieco dłuższe i bardziej potargane, a w przepasce powstała dziura, dzięki czemu widać było zasłonięte wcześniej oko. Okazało się też, że w tym oku ma czarną twardówkę. 

99803

David w Inazuma Japan

W Inazuma Eleven GO, jego włosy urosły i są do pasa, nosi garnitur, a jego przepaska jest brązowa, nie szara. 

Osobowość

Po raz pierwszy gdy go widzimy, David jest arogancki i pewny siebie, jednak podczas lokalnych zawodów i jednocześnie finale z Raimonem powiedział Jude'owi , że nie stanie już po stronie Darka. Nie zmienia się jednak zbytnio jego sposób postrzegania świata. Nadal chciał zrobić wszystko, by wygrać. Widać to, kiedy ucieka się do zakazanej techniki, gdy walczył jako napastnik w Prawdziwej Akademii Królewskiej przeciwko Raimonowi. Później okazuje się być troskliwy i dba o Jude'a. Dość szybko biega i odbiera piłki. Początkowo był przeciwko Calebowi, Calebowi, gdyż ten sprawił dużo problemów Jude'owi i Josephowi , lecz gdy zobaczył, iż Caleb się zmienił, zaakceptował go.

W GO! wydaje się być bardziej dojrzały, jednak nadal pozostaje nieco arogancki. Stał się bardziej poważny pomagając Jude'owi w prowadzeniu drużyny Królewskich(GO) . Jest bardzo inteligentny.

Ciekawostki

  • Jego urodziny wypadają 8 maja.
  • Naprawdę dużo razy on i Jude pokazywani są w jednym kadrze lub robiący coś razem.
  • Widać, że on i Joseph są naprawdę bliskimi przyjaciółmi. Wywnioskować to można m.in. przez zakończenie odcinka 38, kiedy podczas upadku Davida, Joseph szybko do niego podbiegł i prosił przerażony, aby wstał. (W japońskiej wersji po prostu powtarzał "Sakuma!")
  • W polskiej wersji w sezonie drugim dubbingował go Piotr Bajtlik.