FANDOM

David Samford
David Samford
JP imię Sakuma Jirou
Pozycja Napastnik, obrońca
Numer 11, 16
Element Drewno
Drużyny Akademia Królewska, Prawdziwa Akademia Królewska, Inazuma Japan
Debiut Odcinek 1

Odcinek 14 (GO)

Debiut Gra Inazuma Eleven
David Samford (Sakuma Jirou 佐久間 次郎) to członek klubu piłkarskiego KrólewskichPrawdziwej Akademii Królewskiej, a później Inazuma Japan

TECHNIKI:

Informacje

W drugim sezonie, David używa zakazanej techniki Królewskie Pingwiny nr 1, przez co później ma złamaną nogę. Podczas trzeciego sezonu zaś, był jednym z potencjalnych zawodników  Inazumy Japan, lecz dostał się dopiero wtedy, gdy Shawn Froste złamał nogę, a Janus odszedł.

W GO! jest trenerem-asystentem w Akademii Królewskiej(GO) i jest członkiem ruchu oporu .

Inazuma Eleven - Królewski Pingwin Nr00:27

Inazuma Eleven - Królewski Pingwin Nr. 1

Wygląd:

Ma jasne, cyjanowe włosy, śniadą cerę i czerwono-pomarańczowe oczy, z czego jedne przykryte jest przepaską. 

W Prawdziwej Akademii Królewskiej jego włosy są nieco dłuższe, a w przepasce powstała dziura, dzięki czemu widać było zasłonięte wcześniej oko. Okazało się też, że w tym oku ma czarną twardówkę. 

99803

David w Inazuma Japan

W Inazuma Eleven GO, jego włosy urosły i są do pasa, nosi garnitur, a jego przepaska jest brązowa, nie szara. 

Osobowość:

Po raz pierwszy gdy go widzimy, David jest arogancki i pewny siebie, jednak podczas lokalnych zawodów i jednocześnie finale z Raimonem powiedział Jude'owi , że nie stanie już po stronie Darka. Nie zmienia się jednak zbytnio jego sposób postrzegania świata. Nadal chciał zrobić wszystko, by wygrać. Widać to, kiedy ucieka się do zakazanej techniki, gdy walczył jako napastnik w Prawdziwej Akademii Królewskiej przeciwko Raimonowi. Później okazuje się być troskliwy i dba o Jude'a. Dość szybko biega i odbiera piłki. Początkowo był przeciwko Calebowi, Calebowi, gdyż ten sprawił dużo problemów Jude'owi i Josephowi , lecz gdy zobaczył, iż Caleb się zmienił, zaakceptował go.

W GO! wydaje się być bardziej dojrzały, jednak nadal pozostaje nieco arogancki. Stał się bardziej poważny pomagając Jude'owi w prowadzeniu drużyny Królewskich(GO) . Jest bardzo inteligentny.