FANDOM

Byron Love
imię Byron Love
JP imię kostka
pseudonim Aphrodi
Reszta
Pozycja  Napastnik
Numer 10, 11, 9, 7
Drużyny Liceum Zeusa, Raimon, Fire Dragon, Inazuma Best Eleven

Sezon 1

Byron Love w pierwszym sezonie był kapitanem drużyny z Liceum Zeusa. Grał z numerem dziesiątym. Wygrał z akademią królewską 10-0 XD

Sezon 3

Byron w sezonie trzecim zagrał w drużynie Fire Dragon. Podczas meczu dowiaduje kostka my się, że Love jest z pochodzenia Koreańczykiem. W koreańskiej drużynie miał numer dziewiąty oraz grał tam z Claudem Beaconsem i Brycem Withingalem. Tam opracował nową technikę hissatsu: Boskie Rozbicie. Historia się powtórzyła, Byron znów przegrał z Markiem, który grał w Inazuma Japan 4-3, ale tym razem jako przyjaciel. Aphrodi po przegranym meczu życzył szczęścia Inazumie Japan. Byron od przegranej wiedział, że to Inazuma Japan wygra całe mistrzostwa. I tak też się stało.

GO

Byron w GO zostaje trenerem Nowego Kirkwooda. Najpierw jednak za poleceniem Ishido Shuuyi próbuje pokonać Raimon i jest po stronie Świętego Cesarza i Piątego Sektora.

Hissatsu

- Rajski czas

- Boska wiedza

- Boskie rozbicie
Byron Love-Boskie rozbicie

Byron Love-Boskie rozbicie.

- Rozbicie Chaosu (z Beaconsem i Whitningalem )

trójkąt zz (podwójny trojkąt z) [tylko w grze]

Charakter postaci

Na początku poznajemy Byrona jako aroganckiego chłopaka, lekceważącego swoich przeciwników. Jednak po przegranej z Raimon, zmienił się. Aphrodi zaczął się cieszyć piłką nożną bez użycia Boskiej Wody. Po pamiętnym meczu Raimon vs. Zeus Byron stał się silniejszy. Zagrał u boku Marka jednak tylko dwa mecze, gdyż po drugim trafił do szpitala, gdzie spędził prawdopodobnie czas do FFI.

Wygląd

Ma długie, blond włosy i bordowo-czerwone lub pomarańczowo-brązowe oczy.W pierwszych trzech sezonach praktycznie nie zmieniał nic, oprócz barw drużyny.Jednak już w Inazuma Eleven GO! widzimy,że skrócił włosy i przefarbował końcówki na turkusowy kolor. Włosy związywał zwykle w kucyka za pomocą czerwonej wstążki. Byron wygląda jak dziewczyna (zostało to nawet wspomniane pod koniec 22 odcinka),co niejeden oglądający może to potwierdzić, niektórzy czasem się mylą na początku z określeniem jego płci. Ponadto niektóre nawyki też ma kobiece: trzymanie dłoni na biodrze jest jednym przykładem.

Ciekawostki

  • Jego urodziny wypadają 17 maja.
  • Tak jak w przypadku Juda, został "zrekrutowany" do drużyny przez Axela. Można powiedzieć, że Axel zbiera kapitanów drużyn Raya Dark'a z pierwszego sezonu serii.
  • Kiedy był w Raimon, czasem ubierał się w strój z Liceum Zeusa.

Galeria