FANDOM

Byron Love
imię Byron Love
JP imię Afuro Terumi
pseudonim Aphrodi
Reszta
Pozycja  Napastnik
Numer 10, 11, 9, 7
Drużyny Liceum Zeusa, Raimon, Fire Dragon, Inazuma Best Eleven

Sezon 1

Byron Love w pierwszym sezonie był kapitanem drużyny o nazwie Liceum Zeusa.Miał numer dziesiąty.Wygrał w półfinale z Akademią Królewską 10-0.W finale okazało się,że Byron i jego drużyna używała Boskiej Wody.Była ona coś w rodzaju dopalacza dla zawodników.Byron,mimo zażywania Boskiej Wody,i tak przegrał w finale z Raimon z wynikiem 4-3.Byron załamał się i nie mógł uwierzyć w to, że pomysł z Boską Wodą trenera Reya Darka nie wypalił.

Sezon 2

W drugim sezonie Love pomaga Raimonowi pokonać zespół z Aliea Academy "Diamond Dust ". Przyjął numer jedenasty. Love zastąpił Shawna po traumie z jego bratem. Na początku Raimon nie ufał Aphrodi'emu, ale po strzeleniu bramki wiedzieli, że ma dobre zamiary i chce wygrać razem z drużyną Marka. Dzięki niemu zremisowali. Podczas meczu z "Chaosem " było nieco gorzej. Shawn obserwując Byrona zdziwił się, że Byron próbował przejść jak dotąd niezniszczalną obronę Chaosu. Za pierwszym razem Byronowi nie udało się, jednak dalej próbował i nie poddawał się przy tym. Był już wykończony, ale próbował do upadku.Po tym, jak Genesis Aliea Akademii zabrało Chaos z powrotem, Byron upadł z braku sił. W szpitalu odwiedził go Shawn z podziękowaniami za to, że pokazał mu że nigdy nie można się poddawać. Od tego czasu Shawn wrócił do składu Raimona.

Sezon 3

Byron w sezonie trzecim zagrał w drużynie Fire Dragon.Podczas meczu dowiadujemy się, że Love jest z pochodzenia Koreańczykiem. W koreańskiej drużynie miał numer dziewiąty oraz grał tam z Claudem Beaconsem i Brycem Withingalem. Tam opracował nową technikę hissatsu:Boskie Rozbicie. Historia się powtórzyła, Byron znów przegrał z Markiem, który grał tym razem w Inazuma Japan 4-3, ale tym razem jako przyjaciel. Aphrodi po przegranym meczu życzył szczęścia Inazumie Japan. Byron od przegranej wiedział że to Inazuma Japan wygra całe mistrzostwa. I tak też się stało.

GO

Byron w GO zostaje trenerem Nowego Kirkwooda. Najpierw jednak za poleceniem Ishido Shuuyi próbuje pokonać Raimon i jest po stronie Świętego Cesarza i Piątego Sektora.

Hissatsu

- Rajski czas

- Boska wiedza

- Boskie rozbicie
Byron Love-Boskie rozbicie00:28

Byron Love-Boskie rozbicie.

- Rozbicie Chaosu (z Beaconsem i Whitningalem )

Charakter postaci

Na początku poznajemy Byrona jako aroganckiego chłopaka,lekceważącego swoich przeciwników.Jednak po przegranej z Raimon,zmienił się.Aphrodi zaczął się cieszyć piłką nożną,bez użycia Boskiej Wody.Po pamiętnym meczu Raimon vs. Zeus Byron stał się silniejszy. Zagrał u boku Marka jednak tylko dwa mecze,gdyż po drugim trafił do szpitala,gdzie spędził prawdopodobnie czas do FFI.

Wygląd

Ma długie, blond włosy i bordowo-czerwone lub pomarańczowo-brązowe oczy.W pierwszych trzech sezonach praktycznie nie zmieniał nic, oprócz barw drużyny.Jednak już w Inazuma Eleven GO! widzimy,że skrócił włosy i przefarbował końcówki na turkusowy kolor. Włosy związywał zwykle w kucyka za pomocą czerwonej wstążki. Byron wygląda jak dziewczyna (zostało to nawet wspomniane pod koniec 22 odcinka),co niejeden oglądający może to potwierdzić, niektórzy czasem się mylą na początku z określeniem jego płci. Ponadto niektóre nawyki też ma kobiece: trzymanie dłoni na biodrze jest jednym przykładem.

Galeria