FANDOM

Axel Blaze
Axel-1-
Axel Blaze
JP imię Gouenji Shuuya
Płeć Meżczyzna
Pozycja Napastnik
Numer 10
Element Ogień Fire Icon
Drużyny Raimon,Inazuma National,Inazuma Legenda Japoni
Debiut Anime Odcinek 01 (Inazuma Eleven)

Sezon 1

Axel Blaze był napastnikiem w Liceum Kirkwood. Jego młodsza siostra przed finałem strefy futbolu uległa wypadkowi przez co Axel
Blaze

Axel w drużynie Raimona

nie zagrał, czując poczucie winy. W 1 odcinku Mark Evans wielokrotnie prosi Axela o dołączenie do drużyny, lecz on za każdym razem odmawiał. Kiedy Gimnazjum Raimona grało przeciwko Akademii Królewskiej, Axel dołączył do drużyny, ponieważ Willy Glass uciekł z boiska i rzucił koszulkę przed nogi Axela.

Bardzo duży wpływ na jego decyzję miało to że Mark ciągle się nie poddawał i próbował bronić bramkę.

W późniejszych odcinkach Axel staje się głównym napastnikiem zespołu, strzela bramki w wielu meczach, przeciwko Liceum Czarnej Magii, Dzikiemu Liceum i z Cyborgami.

W meczu przeciwko Cyborgom podczas wykonywania Ognistego Tornada, napastnik Neil przed oddaniem strzału blokuje go, przez co Axel doznaje kontuzji. W meczu przeciwko Akademii Królewskiej uświadamia Mark Evans, że nie jest ważne to, co się dzieje poza boiskiem, ale gdy zabrzmi gwizdek ma się koncentrować tylko na grze.

Seria 2

W drugiej serii Axel zostaje odrzucony z klubu przez nową trenerkę z powodu jego słabej gry. Jego zła gra była spowodowana tym że jak Axel nie przystąpi do Akademii Aliea to zrobią krzywdę jego siostrze która została porwana. Jednak w późniejszym czasie Axelowi udaje się wykiwać zbrodniarzy.
Ognista Zamieć

Axel i Shawn wykonujący ogień krzyżowy

w meczu przeciwko Epsilson w Okinawie, Axel powraca do drużyny z nową techniką hissatsu, Explozją Płomiennej Burzy i pomaga drużynie Raimona pokonać bramkarza Epsilonu i wygrać mecz. W meczu przeciwko Genesis, Axel razem z Shawnem tworzy nową technikę hissatsu, Ogień Krzyżowy i pokonuje rywali z Akademii Alius. Uratował Oriona Sherwina [ Matsukaze Tenma] używając Ognistego Tornada ratując go przed śmiercią gdy chciał ratować Sparky'ego [Sasuke] małego psa. Gdy go uratował zostawił mu piłkę ze znakiem Raimona, ale o tym dowiadujemy sobie dopiero w serii GO. Dzięki Niemu Tenma zaczął grać w piłkę i pokochał ten sport.

Seria 3

W trzeciej serii Axel występuje jako reprezentant Inazuma Japan.Przed finałem Eliminacji Azji jego ojciec zabrania mu dalej grać w piłkę którą tak kocha.

Każe mu polecieć do Niemiec by kształcić się na lekarza ponieważ uważał że ten zawód może uratować ludzkie życie w przeciwieństwie do piłki nożnej, chciał aby Axel był lekarzem od kiedy umarła matka Axela.
Faily of axel

Zdjęcie rodziny Axela

Ostatecznie Ojciec dał się uprosić na finał eliminacji ,ten mecz miał być ostatnim dla Axela .

Jego ojciec przyszedł na mecz który Inazuma Japan wygrała 4:3 i uznał że Axel jest potrzebny drużynie.

W związku z tym pozwolił młodemu piłkarzowi zostać do końca turnieju.uradowany Axel podziękował ojcu który odszedł bez słowa.
Ogniste tornado

Axel wykonujący eksplozje tornada

W następnych meczach Axel tworzył nowe techniki hissatsu takie jak Wielki pożar z Xavierem Fosterem czy Eksplozja tornada .Te obydwa techniki powstały w przegranym przez Inazumę Japan meczu z reprezentacją A
Eliminacje

Axel w meczu o zagranie w Reprezentacji

rgentyny The empire.Mecz przegrali głównie z tego powodu iż Na boisku nie było Juda Sharpa,Davida Samforda,Caleba Stonewala oraz co najważniejsze kapitana Marka Evansa.Zastępcą Marka był obrońca Nathan Swift.Tych trzech postaci nie było ponieważ pomagali reprezentacji włoch w meczu z ich zastępcami wprowadzonych przez nowego trenera Reya Darka.

Inazuma Eleven GO

W tej części został Wielkim cesarzem Piątego sektoru i przez prawie całą serię wydawał się być zły. Jednak później okazało się że zrobił to ponieważ chciał chronić piłkę nożną i chciał wiedzieć co planuje piąty sektor czyli organizacja która ustalała wyniki spotkań.
Gouenji Shuuya Adult

Axel w Galaxy

TECHNIKI HISSATSU

  • Zrzut Inazumy (z Jackiem) - Może powstrzymać Pełna Ściana Mocy.
  • Ognisty Kogut (z Nathanem) - Może powstrzymać Mur Nieskończoności.
  • Podwójna Szybkość F (z Judem) - Nigdy nie została użyta z silniejszym przeciwnikiem niż Liceum Zeusa więc nie została zatrzymana
  • Inazuma 1 (z Markiem) - Może powstrzymać Pełna Ściana Mocy.
  • Ziemia (z Markiem i Shawnem) - Została użyta tylko raz i trafiła.
  • Pożar (z Xavierem i Austinem) - Może powstrzymać Koniec.
  • Płomienna Śruba/Eksplozja Płomiennego Tornada - Może powstrzymać Boska Ręka X.
  • Taran Inazumy (z Judem i Markiem) - Może powstrzymać bramkarz z Akademii Alius jedną ręką.(istnieje poziom 2 lecz został użyty tylko raz i trafił)
  • Tygrysia Burza (z Austinem ) - Może powstrzymać Koniec.
  • Odrzutowy Strumień (z Austinem i Markiem) - Nic nie może zatrzymać.

Galeria