FANDOM

Arion Sherwind
Matsukaze Tenma (Galaxy)
Matsukaze Tenma
Japońskie imie Matsukaze Tenma
Drużyna Raimon GO

Inazuma National Go Jedenastka Ziemi

Numer Raimon GO 18/8

Raimon GO Chrono Stone 8

Inazuma National Go 8

Kraj (Ziemia) Japonia
Debiut w anime Inazuma Eleven GO-odc.01

Sezon 1 GO

Ariona widzimy po raz pierwszy, kiedy idzie się zapisać do klubu piłkarskiego Raimon GO. Od zawsze marzył, aby przyjęto go do drużyny. Kiedy miał się zapisać zobaczył trening drugiej drużyny Raimona. Po chwili pojawia się na nim Victor Blade i ze swoją techniką hissatsu celuje w trenujących uczniów. Miał na celu zniszczyć Raimona. Arion zauważając to zaczyna się mu stawiać. Victor wycelował prosto w głowę Ariona. Nasz bohater dostaje piłką wiele razy od Victora, lecz za każdym razem wstawał. Nagle przyszedł pierwszy zespół Raimon GO z ich kapitanem Ricardo Di Riggo.Victor na to właśnie czekał.Wezwał swoją drużynę i zaczął się mecz. Brutalna drużyna Victora po prostu rozgromiła Raimon GO. Arionowi pozwolono zagrać mecz. Wiedział, że zawodnicy Raimona ledwo oddychają, dlatego do nikogo z nich nie podawał. Starał się jak najdłużej utrzymać przy piłce. Po wszystkim Ariona przyjęto do drużyny. Początkowo po porażce Raimona dużo z zawodników odeszło i razem z Arionem pozostało dziewięciu.Kiedy przyjął do wiadomości, że mecze w turnieju, w którym startuje Raimon o nazwie Boska Droga są ustawiane przez Cesarza bardzo się zdenerwował. Do zespołu dołącza Victor, aby nadzorować Raimon, na wypadek gdyby sprzeciwili się Cesarzowi. Arion dodał otuchy kapitanowi Ricardo i razem ze swoim najlepszym przyjacielem JP strzelił gola.W meczu z Mannouzaka wszyscy sprzeciwili się Cesarzowi. Co ciekawe nawet Victor, który strzelił zwycięską bramkę. Następnie Arion razem ze swoją drużyną zwyciężyli w Eliminacjach Świętej Drogi. Przed finałem kapitan Ricardo Di Riggo doznaje kontuzji, a kapitanem zostaje właśnie Arion. Udało się później ją całą wygrać pokonując przy tym w finale Seidouzan, którzy byli podopiecznymi Cesarza oraz z Dragon Link którzy zagrali w drugiej połowie zastępując Seidouzan.

Sezon 2 GO Chrono Stone

W drugim sezonie Arion uczy grać w piłkę małe dzieci. Kiedy wraca do Raimon orientuje się, że wszyscy zapomnieli o piłce nożnej i zachowywali się tak jakby nigdy wcześniej nie spotkali Ariona.To przez to, że tajemnicza drużyna z przyszłości o nazwie El Dorado wymazała piłkę nożną. Arion pozostał jedyny z pamięcią o cudownym sporcie. Źli ludzie z przyszłości proponują mecz Arionowi. Znienacka na boisko pojawił się tajemniczy latający Caravan. Wyskoczył z niego Fei Rune i niebieski miś Clark Wonderbot .Mieli oni zdolność przenoszenia się w czasie. Fei zaoferował Arionowi pomoc w meczu, ponieważ nie podobał mu się pomysł El Dorado na wymazanie piłki nożnej. Stworzył duplikaty i zamienił się w Tyrano Fei, dzięki mixi max pistoletu co przekazywał moc z jednej do drugiej osoby.Fei miał akurat z Tyranozaurem.Do meczu dołączył chory brat Victora. Dzięki zamieszaniom czasowych nogi Vladimira Bladea (brata victoora) normalnie funkcjonowały.W pierwszej serii w ogóle nie nie mógł używać nóg z powodu wypadku z dzieciństwa. To on nauczył Ariona używać zbroi avatara. Mecz został wygrany przez drużynę Ariona dzięki podwójnej bramce Vladimira z Arionem .Po meczu Fei wyjaśnił wszystko Arionowi o co chodzi z El Dordado. Zawodnicy Raimona przypomnieli sobie o piłce .Pewnego dnia w meczu z Protocol Omega 02 Mark Evans - trener Raimona - zostaje uwięziony w kamieniu Chrono Stone. Arion spotyka swojego przyjaciela Shuu i później robi z nim Mixi Max. Trenerem Raimona zostaje dziadek Marka Evansa także uwięziony w Kamieniu Chrono Stone ale on mógł mówić i wydawać rozkazy.David Evans kazał cofnąć się w czasie i zrobić mixi max z jedenastoma najsilniejszymi ludźmi z jakiegokolwiek czasu. Arionowi przypadł Król Arthur. Arion jako kapitan Raimona po mixi maxie z Arthurem został porwany razem z całą drużyną do statku El Dorado.Tam polecieli z nimi w przyszłość i wyjaśnili że w przyszłości świat zaatakują dzieci drugiego sektora. Mają w swojej krwi naboje silniejsze niż kula z pistoletu. Dzieci drugiego sektora grali w piłkę dlatego El Dorado w ostateczności cofną się w czasie aby wymazać piłkę, jednak przeszkodzili im w tym Raimon. Dzieci drugiego sektora posiadające silny nabój chcieli zapanować nad światem póki jeszcze żyją.Przeważnie żyją one dwadzieścia jeden lat. Na czele drugiego sektora stał Simeon Ayp. Miał on swoją drużyne The Lagoon. Po remisie w Ragnarok turnieju w którym decyduje się o losach świata Saryu nie grał. Dlatego postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i zagrać w The Lagoon ostatecznej drużyny drugiego sektora. Arion w tym meczu namówił wszystkich, aby użyli Mixi Max. Dzięki Arionowi i jego mixi max z Arthurem Raimon Chrono Storm wygrał.Wrócili do swoich czasów, gdzie znów jest piłka nożna.Uwalniają trenera Marka, a ich trener w tej przygodzie Dawid Evans umiera.

Sezon 3 GO Galaxy

W trzecim sezonie o nazwie Galaxy, Arion wraz z Victorem i Riccardo dostają się do reprezentacji narodowej Japonii - Inazuma National Go. Zostaje on kapitanem. Do kadry oprócz nich zostali powołani kompletni amatorzy, którzy nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z piłką nożną. Trójka przyjaciół musi nauczyć grania nowicjuszy. Arion próbuje również nauczyć resztę zawodników, czerpania szczęścia z gry.

TECHNIKI

DUSZA

Koń

Pegas