FANDOM

Archer Hawkins
Tobitaka
JP imię Tobitaka Seiya
Dub imię Archer Hawkins
Reszta
Pozycja (Obrońca)
Numer 7
Drużyny Neo Raimon,Inazuma National

Seria 3

Po raz pierwszy Archera widzimy w serii trzeciej  jak przychodzi nikomu nie znany na kwalifikacje o miejsce w kadrze Inazumy Japan,namówiony przez trenera Hibiki.Pewnego wieczoru trener Hibiki szedł so
Archer Hawkins

Archer w Inazuma National

bie ulicą i zobaczył gnębiącego chłopca.Nagle pszyszedł Archer i odpędził łobuzów swoimi kopnięciami. Potem Hibiki uratował Tobitake który walczył z wrogim gangiem zupełnie sam. Trener zauważył w nim potencjał i namówił go do grania dla Japoni.W meczu o zakfalifikowanie się do Inazumy Japan grał beznadziejnie z powodu że dopiero zaczynał.Ale gdy Shadow używał Dark Tornado to Archer uderzył nogą powietrze i zrobił wiatr który spowodował że strzał stracił swoją moc.

Z początku Archer nie chciał się z nikim zaprzyjaźniać, wieczorami ćwiczył z trenerem hibikim, który powiedział mu że kiedyś był taki sam jak on i że ktoś go uratował jak zrobił to w stosunku do tobitaki [uratował go David Ewans]. po dostaniu się do Inazumy Japan zaprzyjaźnił się z Markiem.Później razem z nim trenował i opanował technikę hissatsu Diabelska Dziupla.Był jednym z najlepszych obrońców turnieju. W odcinku 81 kiedy zespół jechał na mecz finałowy Azji drogę autokarowi zastąpił wróg Tobitaki z czasów gangsterki Karasu który razem ze swoimi ludźmi chciał przeszkodzić w dotarciu na mecz. Tobitaka chciał z nimi walczyć sam ponieważ nie chciał marnować marzeń kapitana i reszty. Jednak na pomoc przyszli im dawni koledzy Archera z gangu którzy zatrzymali karasu i jego ludzi torując przejście dla autobusu. W tym samym odcinku opanował swoją technikę. W odcinku 101 zaprzyjaźnił się także z Toramaru który był podobny do młodego Archera.