FANDOM

Archer Hawkins
Tobitaka
JP imię Tobitaka Seiya
Dub imię Archer Hawkins
Reszta
Pozycja (Obrońca)
Numer 7
Drużyny Neo Raimon,Inazuma National

Sezon 3

Po raz pierwszy Archera widzimy w sezonie trzecim jak przychodzi nikomu nie znany na kwalifikacje o miejsce w kadrze Inazumy Japan, namówiony przez trenera Hibiki. Pewnego wieczoru trener Hibiki szedł
Archer Hawkins

Archer w Inazuma National

sobie ulicą i zobaczył gnębionego chłopca. Nagle przyszedł Archer i odpędził łobuzów swoimi kopnięciami. Potem Hibiki uratował Tobitakę, który walczył z wrogim gangiem zupełnie sam. Trener zauważył w nim potencjał i namówił go do grania dla Japonii. W meczu o zakwalifikowanie się do Inazumy Japan grał beznadziejnie z powodu, że dopiero zaczynał. Ale gdy Shadow użył Dark Tornado to Archer zamachnął się nogą w celu uderzenia piłki lecz uderzył powietrze i wytworzył wiatr, który spowodował, że strzał stracił swoją moc. Z początku Archer nie chciał się z nikim zaprzyjaźniać, wieczorami ćwiczył z trenerem Hibikim, który powiedział mu, że kiedyś był taki sam jak on i, że ktoś go uratował jak zrobił to w stosunku do Tobitaki [uratował go David Evans]. Po dostaniu się do Inazumy Japan zaprzyjaźnił się z Markiem. Później razem z nim trenował i opanował technikę hissatsu Diabelska Dziupla. Był jednym z najlepszych obrońców turnieju. W odcinku 81 kiedy zespół jechał na mecz finałowy Azji drogę autokarowi zastąpił wróg Tobitaki z czasów gangsterki Karasu, który razem ze swoimi ludźmi chciał przeszkodzić w dotarciu na mecz. Tobitaka chciał z nimi walczyć sam, ponieważ nie chciał marnować marzeń kapitana i reszty. Jednak na pomoc przyszli im dawni koledzy Archera z gangu, którzy zatrzymali Karasu i jego ludzi torując przejście dla autobusu. W tym samym odcinku opanował swoją technikę. W odcinku 101 zaprzyjaźnił się także z Toramaru, który był podobny do młodego Archera.

Techniki

Dziupla Demona